Tuesday, October 4, 2011

Tangisan dlm Kerinduan :(

Title yg x boleh blah..ha..ha...guys,today ary first aku start keje n for the first time aku split with my daughter...hu..hu...sumpah!sedih giler :(....kt tmpt keje asyik ingat dia jer n i always pray supaya diberi kekuatan melaluinye..berat tau rase hati....tuhan jer yg tau..mmng x dinafikan ikatan batin between mother n child tue kuat...serius and aku yg merasainyer..kdg2 aku pelik why some people like to make abortion when dah terlanjur..buang bayi mcm buang sampah...sedih bile hear,read about pembuangan bayi...xder perasaan ker??back 2 my story....td balik jer keje terus aku g ambik my daughter...baru one day but rase cam one year...puas aku hugs and kiss dia lepaskan rindu...rindu setengah mati...and now,baru aku rase betapa pentingnya dia in my life...very important...really...guys,to be continue yerk...suddenly x dpt nk cntrol emotion and now sambil type sambil crying....sebak sgt.....


P/s to myself : be strong mimie..i know u will..don't think negative..everything gonna be ok...if u always sad,your daughter feel same like u feel...(cubaan memujuk hati )...


No comments:

Post a Comment