Thursday, September 29, 2011

Just Story...

Hye..met again...rasenyer aku rarely write this blog..hurmmm..bleh caye ker??ade jer ms aku update...act,today aku x wat keje umah langsung..u know why?jage my little daughter,1 keje x blh wat...write this pun sbb baby tido..tp tido2 ayam...nie pun sambil pangku sambil type...my hubby confirm bising when balik keje look kitchen n living room so messy...huh!!!sorry syg...this is not our baby fault...hope u understanding my situation...(biaselah der bb x leh nk fokus pd 1 keje rite?) i promise everything getting done on saturday...ms nie hubby half day n boleh dia jage bb sementara aku,hope get a lot energy to do homework....INSYAALLAH...pnt kan rupenyer jd surirumah nie...sumpah!penat giler...but bile tgk jer muke baby,suddenly hilang pnt...she always my princess...for now,i don't really have a plan to add baby again...biarlah ARISYA bsr dulu...my second baby will comes if aku rase btl2 dah bersedia...tp buat ms terdekat nie,i'm not ready yet..i'm still trauma of that 4 hours in labour room..lame tue...very hurt!!! tp my husband always talked with her daughter nk adik x?what's going on?huh...arisya still kecil lg la syg...

p/s to my hubby : Now,we must discuss about family planning...it's important rite?give me two years for preggy again...if ade rezeki,adelah...and i will give you baby boy likes u always wanted for a second child...but dgn izin ALLAH...kite merancang,tuhan menentukan...


ok peeps!!!!enough to write...lenguh nie kaki pangku baby..will updates soon..wait ya...*HUGS*muahhhhhhh!!!

No comments:

Post a Comment