Tuesday, September 20, 2011

+JERICHO in Memories+


       * jarang kan kite jumpa rabbit yg mkn biskut?he..he..but JERICHO do!!


  *Seriously,miss my rabbit damn so much!!

: :Hi!this is my lovely rabbit..her name is Jericho.. I don't know why,sometimes mesti teringat dkt my pet nie but it's already dead a few months ago..maybe org blh ckp it's just a rabbit but for me it's more than that...aku ingt lg, first aku beli dia at pets shop..mase tue dia kecik jer..dia arnab yang manja...ofcoz la bile dia mati terasa sgt coz almost 2 years aku care dia but lastly dia mati..it's a great loss..I'll miss the moment when we through together...after JERICHO dead,aku x berminat nk beli another one coz bg aku xkan same....4 me,this is my one n only..bile dia mati,beria2 aku nangis..x taulah kenapa...maybe i'm not good enough 2 take care dia..tue yang rase terkilan sgt...dia mati sbb sakit n i can't do anything to release her suffering..now,aku dah bley terima hakikat jika itu yg membuatkan dia x menderita...i just let u go...GOOD BYE JERICHO..!! :'(

No comments:

Post a Comment